dimecres, 26 de gener del 2011

Coses que no calia inventar: iPañal

Quina merda de bolquers. Amb aquesta frase es pot resumir la qualitat del producte. Els de Dodot han sabut vendre bé la moto amb això, però la veritat és que són una porqueria absoluta. Em fa gràcia que ho venguin com la gran solució perquè són tan fins que la canalla ni el troba; després de tenir tres nenes, encara no he sentit mai que es queixessin per portar bolquers.
De veritat que és llastimós.
I a més, pel que sembla, posar una i al davant de qualsevol producte queda modern.
Si voleu provar-los, no cal que us hi capfiqueu: aquests bolquers són exactament igual que els altres, llevat per una diferència -> són més cars.

4 comentaris:

  1. Jo comprava els de la marca blanca del Carrefour, del Schlecker o del Mercadona. I anaven igual de bé. Tot i que al principi vaig caure a la trampa i vaig comprar "Dodotis" força temps.

    ResponElimina
  2. Explicava l'altre dia el Monzó a Rac1 que hi ha una radio a Perú que anunciava uns bolquers per la mainada que duraven 12 hores. La radio es diu Radio Moda i segurament ho podràs trobar al podcast de Rac 1, no recordo si de dilluns o de divendres passats.

    ResponElimina
  3. Hi estic totalment d'acord, amb això dels iPañal de Dodot: són una presa de pèl. Però ho volia provar, i per això els vaig comprar.

    He fet servir els del Mercadona uns 5 anys entre les dues nenes, i van la mar de bé, però els Dodot de tota la vida van una mica millor perquè no són tan durs com els del Mercadona. Això sí, són més cars. Però tenen un punt bo: de tant en tant regalen coses interessants: pijames, etc.

    ResponElimina

No pensis gaire, però deixa un comentari!