dilluns, 9 d’abril del 2012

Finisher UVic 2011

A pocs dies de la Finisher UVic 2012 (15 d'abril, aquest diumenge vinent), he trobat una foto que vaig fer a l'arribada de l'any passat, un cop passat tot el martiri de la prova :-)
De totes maneres, vaig notar-me molt millor que en la primera edició, on vaig quedar mort al 60% de la prova (més o menys).
Com podeu veure, anava molt ben depilat XD
El que em va agradar més de la prova va ser haver de travessar tres containers d'obres plens d'aigua fins dalt just abans de l'arribada, així segur que tothom creua net de fang la meta :-)
A veure com va aquest any!
Recordeu que a part de la Finisher de Vic, també vaig anar a rebolcar-me pel fangcórrer pel circuit verd de Moià l'any 2010.
Animeu-vos i participeu, aquest any han canviat d'ubicació el circuit i em sembla que hi ha més putades que els anys anteriors!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

No pensis gaire, però deixa un comentari!